I like it.

Idag är jag på bra humör!
Känner mig inte så dödligt trött som jag brukar göra vid den här tiden så något måste jag ha gjort rätt idag. Imorse hade jag en date med crosstrainern innan det blev dags för jobb. Kul att se resultat på träningen då min maxpuls har sänkts rejält sen första dagen. Sen att vågen går åt rätt håll är ju inte helt fel det heller.
I helgen far vi tjejer till Hunge där Maria bjuder upp till 20-årsfest.
Det var bra längesen jag slog klackarna i taket så kul ska det bli.
Anledningen till att jag har tagit det lugnt på den fronten är främst för att jag är sjukt less på krogen, det är numera fullt av småfjortisar och pojkar som nyss har fått hår på snoppen. Kanske en aning överdrivet men en dag växer man ifrån det där och jag tror att jag har kommit till den dagen. Till och med då jag själv var en artonårig debutant så tyckte jag att krogen var överskattad. Nej minsann, tacka vet jag hemmafester där variation faktiskt existerar.
För egentligen, vad annat finns det att göra än att dansa och ta sig en öl då man är på krogen? Enformigt? En aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0