I just miss it.

Ikväll saknar jag.
Jag vet att alla som läser det här har såna dagar, såna tillfällen iallafall, då man tänker tillbaka och saknar tiden. Jag saknar skolan, jag saknar alla mina tjejer och att de fanns i samma stad allihopa. Jag saknar de stunder som man inte för tillfället tar tillvara på. Som luncherna i matsalen, då vi för det mesta bara satt och hade en bra överblick på folket som rusade in. Frisörlektionerna som jag suckade och svor över, fastän jag egentligen trivdes rätt bra. Varför lär vi oss inte att ta vara på tiden och stunderna vi har tillsammans? Jag är skitdålig på det och jag är övertygad om att jag inte kommer bli ett dugg bättre på det tyvärr. Då får jag skylla mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0