I grew strong.

En helg i lathetens tecken verkligen.
Idag har det varit så kallt ute så att det inte har varit någon idé att sticka ut med skotern eller bara ta en promenad. Hade fortfarande ont i halsen när jag vaknade imorse så det var inte aktuellt att sticka iväg till gymmet. Ibland måste man sätta tyglar på sig själv och jag har lärt mig ganska bra, vad jag klarar av och inte.
Istället så har sett minst sex timmar hockey idag, och jag skulle kunna se sex timmar till om det var möjligt. Det finns få saker jag gillar så mycket som den sporten, vilket är en bra anledning till att skaffa canal+ till vår lilla lya.
Men det är ju pengar vi snackar här.
Apropå pengar så är det ett måste att föra över pengar på sparkontot, jag har varit ruskigt dålig på det men efter att ha snackat massa planer idag så är det nog bäst att jag skärper till mig. När jag ändå har såpass hög lön och så lite fasta avgifter i månaden så bör det inte vara några problem. Jag har satt ribban vid 3000 i månaden, direkt till sparande. Låter bra va? Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0