I don't like it.

Okej, nu har jag ångrat mig.
Nu känns det här inte som en bra dag överhuvudtaget.
Jag är en fruktansvärt rastlös själ och alldeles för en stund sedan låg jag och skrek av frustration med huvudet nerborrat i en kudde. Jag har nämligen en pojkvän som tycker det är roligare att spela FM än att hitta på något. Jag kräver inte mycket, det hade räckt med att han bara pratade med mig utan att flacka med blicken fram och tillbaka mellan mig och datorskärmen. Men icke det. Jag har städat och diskat bara för att aktivera mig. Just nu önskar jag inget hellre än att vara trött och att få sova så att jag slipper denna hemska tristess. Kan någon lära mig att slappna av?
Jag tänkte sätta mig ner och beställa kläder, men inte ens det stillar rastlösheten så det får vara. När vi ändå är inne på det ämnet så brände jag 1000 kronor på stadium igår, på mindre än fem minuter. Sen brände jag 500 kronor på smink tio minuter därefter. Men! Det var på make up store så ingen är väl förvånad. Helvete, en jävla sminkborste för 250 spänn, det är sinnessjukt vilka priser de har. Nu blir det till att hålla hårt i pengarna resten av månaden (hur många trodde på det där egentligen?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0