Don't have to be.

Idag är jag slut.
Inte en smula energi finns kvar i den här kroppen ikväll. Somnade efter maten i 20 minuter, sen 20 minuter till och nu inser jag att powenapar inte hjälper.
Jag måste helt enkelt bädda ner mig och sova. I snitt så sover jag kanske 6 timmar per natt, det har funkat förut men nu när jag tränar så pass ofta som jag gör så blir det alldeles för lite. Varje kväll den här veckan har jag somnat framför tvn, då kan jag ju nämna att jag i normala fall aldrig gör det. Damme tror att jag är sjuk på något sätt, han tycker inte att det är normalt att sova så mycket.
Haha, men inte fan är det han som kliver upp 05.30 varje morgon!
Men imorgon är det iallafall fredag och dagen börjar med bodypump, sen är det bara till att härda resten av dagen så har vi helg. Vi stannar här i stan i helgen och spenderar fredagkväll hos mamma som fyller år. Resten av helgen är rätt öppen men är det finväre så vill jag ut på medvinden på skridskorna (då menar jag inte några löjliga långfärdsskridskor).. Hockeyrör ftw! Godnatt på er nattugglor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0