All I ask for is one fucking hour.

Det var ett tag sen jag var iväg och tränade nu,
iallafall sen jag var på gymmet senast, i torsdags tror jag att det var men det känns som flera veckor sen. Imorgon drar vi iväg igen, nu har jag en bra peppning då bokning av resan är alldeles runt hörnet. Vi väntar bara på ett nyinförskaffat ica-kort, man får nämligen 1000 kronor rabatt då, så det är ju värt.
Jag räknar som vanligt ner till helgen men den här helgen blir förhoppningsvis extra rolig, på fredag ska vi gå med Nina och Fadi på David Batra som har föreställning och på lördag har vi biljetter till Storsjöhockeygames.
Hoppas på finväder, och att vi håller oss friska i denna virusperiod.
Sängen kallar!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vart ska ni åka? Blir det Bulgarien? :)

2011-03-01 @ 16:37:56
URL: http://terezu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0