Only yesterday was the time of our lives.

Tänk vad dagarna går fort!
Imorgon åker vi till bulgarien, vi bokade resan redan i mars så ja, tiden har gått fortare än vad jag någonsin trodde att den kunde göra. Jag har tagit en paus i mitt städande, eller ska jag vara ärlig så har jag inte börjat städa utan bara packat.
Så packningen är iallafall klar, det gick på tjugo minuter det.
Nog är man effektiv minsann.
Det ska bli så härligt att åka bort och bara ta det lugnt, sola och bada och äta gott. Morgondagen ser jag dock inte framemot, vi flyger från Östersund 09.50 till arlanda. Sen går inte nästa plan förrän 16.50. Bara en massa väntan hela dagen vilket inte riktigt är min grej.
Jag hade tänkt städa men jag tror fan inte det är någon större idé, hela familjen Andersson ska bo här inatt så det stökiga får vi tåla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0