Remember me.

Ett och ett halvt år har gått sedan jag gjorde min första tatuering.
Sedan dess har planerna på mer funnits där heeela tiden, jag har många idéer och förmodligen inte ens plats på min kropp att göra allt som jag tänkt på. Men nu går jag mot tatuering nummer två, förhoppningsvis så kan jag göra den då vi är utomlands (och nej, jag är inte ett dugg rädd för att tatuera mig utanför sverige). Den här tatueringen kommer att bli till minne av de underbara personerna som förra året gick bort. Och även för de som kommer att försvinna i framtiden. En tatuering för att minnas helt enkelt. Jag har hittat ett motiv och sen skissat om det lite, men inte förrän tatueringen är gjord visar jag, okeeej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0