Moving it round just the way that I like.

Okej, då är den värsta dagen på veckan över för den här gången, och fort har det gått också. Antagligen bara för att jag fick träffa Patrik över lunchen och mysa lite. Imorgon (äntligen) så kommer han hit.
Idag har jag ett mission. Jag ska rensa ur min garderob.
Jag ser verkligen inte fram emot detta men det har gått överstyr helt och hållet då golvet i garderoben är täckt med kläder som jag förmodligen inte ens vet att jag har. Min taktik är att slänga ut allt på vardagsrumsgolvet, då har jag liksom inget val utan måste ta tag i det. Eller så får jag väl skäll av Patrik då han kommer hem och det fortfarande ligger kvar. Vi får väl se hur det blir, wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0