I will break you by ignoring all the hate.

Jag har nu invigt min höstjacka, tur att den är så snygg.
Det hjälper lite mot det tråkiga vädret.
På lunchen gick vi till Snö of Swedens utförsäljning, snacka om att vara som ett barn i en godisaffär. Det tog ett tag men tillslut bestämde jag mig för två stycken armband. Jag kunde lika gärna köpt upp hela butiken så lite duktig var jag iallafall. 100 kronor styck kostade armbanden, en jävla skillnad mot för att köpa de i butik för ca 350 - 450 kronor. Snacka om nöööjd tjej va?

Två arbetsdagar kvar tills helgen infinner sig, vi får se om jag stannar kvar i Östersund eller tar en tripp till Sundsvall. Det beror lite på det där faktiskt, och det är alltid lika svårt att bestämma sig. Längtar hur som helst efter sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0