I love all your sounds.

Idag har jag inget vettigt alls att skriva, nu när jag tänker efter har jag nog aldrig något vettigt att få ur mig men det lyckas ju bli inlägg ändå, så wtf.
Idag drar två av mina vänner iväg på tågluff, de ska åka runt i europa tyskland till italien och frankrike, jag är övertygad om att de kommer ha riktigt jävla kul. Jag har alltid tänkt att tågluff inte är något för mig, jag tror att alla dessa timmar man spenderar i en liten tågkupé kommer att ta kål på mig och min rastlöshet. Men jag längtar tills Maria och Linn kommer hem så jag får höra hur det var. Vem vet, kanske är det den ultimata resan för mig?

Halva veckan har gått och imorgon kommer min fina hem, han har lovat att finmiddag ska stå på bordet då jag kommer hem från jobbet. Något ska väl vara bra med hans hemkomst med. Vi har myskvällar på torsdagar då vi gör lite finare mat och MYSER, just för att vi inte ses på helgerna. Tycker det är en helt okej vana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0