That's enough.

I mitt liv så har jag haft tur, innan år 2010 hade jag inte varit på en enda begravning, jag hade aldrig behövt känna sorgen som finns när någon närstående går bort. Det känns som att jag blir spottad i ansiktet för att jag inte var tillräckligt tacksam för det. Iår har jag tagit farväl av min morfar och min vän Niklas.
Igår hände det igen, en alldeles för bra människa försvann ifrån oss.
Ännu en bilolycka fick förstöra för så många inom loppet av några sekunder.
Michael Morén, vila i ljuvaste frid nu. Vi skulle så gärna vilja ha dig kvar. ♥
Jag tänker på Malin och blir ännu mer utom mig av sorg, hennes fina kille, hennes stora kärlek. Den människan hon har spenderat så jävla många år med.
Kan någon bara berätta vart rättvisan har tagit vägen?
Fan ta den här jävla världen.
http://op.se/ostersund/1.2340371-37-aring-omkom-efter-svar-bilkrasch

Kommentarer
Postat av: matilda

Jag beklagar sorgen. Världen och livet är så jävla orättvis. <3

2010-09-18 @ 18:23:13
URL: http://kalens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0