Somliga ljus brinner aldrig ut.

Är inte "somliga" ett riktigt konstigt ord? Eller är det bara jag som kan stirra mig blind och förundras över hur underligt något kan se ut då man väl skriver ordet?
Idag är det torsdag och precis en vecka tills jag blir vuxen. Jag anser nämligen att när man blir 20 så går man över från att vara ungdom, sen att vissa tycker att det är 21 är bara weird. Men ändå bra, för då får man betala mindre. Jag ska nu se hur länge jag kan åka buss på barnbiljett, egentligen får jag bara det en vecka till men med mitt ungdomliga utseende lär jag kunna åka för 10 kronor i fem år till, haha.
Just nu har jag min fina älskade vän ChunkydipochSalsasås här, min underbara lilla tjej. Jag önskar att hon kunde bo här med oss hela tiden, men det blir lite svårt då varken jag eller Damgiano hinner hem på lunchen för att rasta henne. Men idag tyckte jag mamma var värd en paus från de eviga promenaderna så jag gick och hämtade hundskrället, får ta och lämna tillbaka henne imorgon. För imorgon åker jag äntligen till Sundsvall och inviger hockeysäsongen, sjukt kul! Och sjuuukt kul att träffa familjen igen, har inte varit där sedan i juli.

Jag väntar otåligt på att min onepice ska komma, det har snart gått två veckor och det känns inte okej alls. Idag skulle det ha varit underbart att dressa ner sig i den. Kom nämligen hem dyngsur efter en 45 minuters promenad i hällande regn. Usch för hösten, ge mig vinter och sen fort som fan sommar igen!
Damme står och diskar i köket, vilken jävla pli jag har fått på honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0