Power.

Jaha, då var det dags igen.
Ligger hemma under täcket med en huvudvärk värre än döden.
Var på jobbet igår och allt kändes okej, fram tills vid lunch då jag kände spänningar i huvudet. Uthärdade dagen och var illamående när jag kom hem. Tänkte dock inte mer på det förrän då jag hade klivit upp klockan sex imorse och höll på att svimma. Jag hatar att vara hemma såhär, det känns dumt och riktigt oprofessionellt eller vad man ska kalla det. Men vad kan jag göra? Det värsta som finns är att sitta på jobbet och inte veta vart man ska ta vägen för att man mår dåligt. Usch. Måste för det första kolla upp synen. Känns som att det är den som skulle kunna ge mig en här huvudvärken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0