One piece.

Efter flera veckors trånande så har jag gett efter,
på facebook uppmärksammade jag dom för första gången och det är svårt att inte ha en åsikt om dessa så kallade jumpsuits. Antingen så älskar man dom eller så hatar man dom. Jag kan säga det att jag tycker verkligen inte att detta är bland det snyggaste som världen har skådat, men definitivt något av det skönaste.
Det som är lite halvsynd är att dessa har blivit ett såkallat fjortisplagg här i Sweden, just för att många bloggare var snabba med att bli sponsrade, men i hemlandet Norway så är det vanligt bland alla, speciellt bland skatare enligt en säker källa.
Well well, det är typ 2 veckors leveranstid så det är väl bara till att vänta.
En födelsedagspresent till mig själv blev det helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: matilda

åh jag vill ju också, men jag har inte råååd :(

2010-09-05 @ 14:42:32
URL: http://kalens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0