No more waking up to innocence.

Tre dagar kvar till helgen.
Det var längesen jag längtade efter dessa lediga dagar så mycket, känner mig hjärndöd på jobbet och förlamad när jag väl kommer hem. Jag har så mycket disk att diska, sist någon rörde diskborsten var i torsdags. Jag har nytvättade kläder slängda i fåtöljen för att jag inte orkar hänga in dom i garderoben. Det finns ju trots allt så mycket roligare saker att göra, idag slingade jag håret hos Maria och sen gick vi ut och åt, det var ju bra mycket trevligare än att städa skulle jag vilja påstå. Jag lovade mig själv att lägga mig tidigt ikväll, så jag bör släcka ner och försöka sova redan nu. Kan fortfarande inte sova bra med hela sängen för mig själv. Jävla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0