Life's a hell of a ride.

Ja då var det en vecka kvar till valet.
Jag gillar inte dessa valtider alls,
då jag tycker att det blir en massa onödig hysteri över allting.
Speciellt över sverigedemokraterna. Till skillnad från många andra så hyser jag inte ett sånt enormt agg mot dom. Jag kommer inte rösta på dom och gillar inte deras politik men kan tycka att de har en poäng i vissa saker dom säger. Jag anser att sverige just nu tar emot fler invandrare än vad vi kan hantera, det finns ingen mening i att ta hit folk i överflöd om man inte kan hjälpa de som kommer hit. Istället så borde man satsa på att skapa en bättre tillvaro för de invandrare som vi redan har här. Med det menar jag inte att jag tycker att sverige ska stoppa invandringen helt, utan bara öppna ögonen och se vad vi kan göra för de människor som har valt att komma till sverige. Dessutom så ska detta faktiskt vara ett demokratiskt land, vilket betyder att folk som vill rösta på SD ska få göra det.
UTAN en massa hysteri hit och dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0