It's so hard to get old.

Jag gruvade mig inför helgen men den har blivit riktigt mysig,
har fått umgåtts med mina fina killar axel och felix.
Det blir alldeles för lite sånt numera, skämmes!
Jag är annars helt överlycklig över att jag har ännu en sovmorgon att avnjuta,
blir så totalt utpumpad under veckorna så att det inte är sant.
Bara den grejen att jag inte har diskat sen damgiano diskade sist,
för 10 dagar sedan. Har tänkt att ta reda på den skiten imorgon då det nu har börjat lukta hemskt illa i lägenheten. Slår vad om att det är en tallrik med matrester längst under i diskhögen. Inget att stressa upp sig för, nu ska jag sova och sova och sova.
Godnatt mina älskade!

Kommentarer
Postat av: nina

<3

2010-09-13 @ 01:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0