It's gonna take a long time to love.

Med total sömnbrist inatt så har jag en riktigt bra ursäkt till att vara dödstrött. Det är konstigt hur lätt man vänjer sig vid att sova med någon, att sova ensam efter det är nästintill omöjligt. Hoppas dock på en ordentlig nattsömn inatt.

Fick ett sms av min lilla jägare strax efter 7 imorse. Då hade han skjutit sin första älg och jag spelade riktigt imponerad samtidigt som jag i mitt stilla sinne funderade över vad i helvete som är så viktigt med den här jävla älgjakten. Vad är det som gör folk att folk hellre sitter still i en fuktig, kall skog i flera veckor, än åker till utlandet och njuter av värmen? Vad är det för fel på dessa människor då deras största intresse är att döda? Jag vill absolut inte låta som någon djurvän av något slag, jag gillar bara hundar. Men ändå, liite sjukt måste ni hålla med om att det är?
Nu spelar det faktiskt ingen roll att jag är en äkta betongunge, för även om jag hade varit ett litet skogstroll som växt upp med kossor och tygblöjor så hade jag inte tänkt annorlunda. Nu sitter ni och tänker att jag och min pojkvän är rätt olika varandra, ni kanske till och med undrar om vi egentligen passar för varandra..
Nee, det gör vi nog inte, men vi kompletterar varandra jävligt bra hur som helst.

Kommentarer
Postat av: terezu

"Jag vill absolut inte låta som någon djurvän av något slag"



Haha, nej, hemska tanke ;)



Men hälsa Damme grattis till ÄLGEN! Hoppas den hade stora horn som ni kan sätta upp hemma i vardagsrummet. Känner på mig att du skulle älska det!

2010-09-07 @ 23:58:47
URL: http://terezu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0