The last road.

Men nu var det längesen jag skrev minsann,
kan tänkas att det är så att jag har viktigare saker för mig?
Måndag igen och jag är tröttare än någonsin, det skulle sitta fint att sova nu men det känns lite väl pensionärsaktigt. Istället försöker jag övertala min man att dra igång någon film, uttråkad är jag. Och inte så lite heller.
Dammes lillasyster delar lägenhet med oss i veckan, det är lite trångt men det går fint ändå, man har väl aldrig dött av lite trängsel.. Jobbet tar upp det mesta av min tid, som det gör för de flesta ute i arbetslivet.
Det skulle sitta fint med en trisslottsvinst som gav mig 50 000 i månaden i 50 år. Kan man muta någon för att få en vinstlott?
Jag har ett stort äckligt sår på ryggen och har sytt typ 5 stygn. Åt helvete är det, ont som fan vid varje rörelse. Dessutom så bör jag inte träna innan stygnen tas bort vilket känns sådär. Något mer som känns sådääär är att jag kommer att leva fattig som en kyrkråtta den här månaden. Det blev ett jävla avdrag nu när jag har varit sjuk och lämpligt nog så är det just nu som jag har flest räkningar att betala. Mycket typiskt måste jag säga. Och jag är i ett stort behov av en ny vinterjacka. Något som iallafall är positivt är att en ny telefonjävel är påväg! En HTC wildfire bestämde jag mig tillslut för och imorgon har jag den skönheten i min hand. Yeeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0