Lets empty the tanks boys.

Jag börjar kvickna till sakta men säkert.
Någon gång ska det väl vara min tur med. hehe.
Imorgon ska jag på min andra begravning för året,
det suger stenhårt och jag längtar inte ett dugg.
Jag hoppas att helgen blir trevligare än så.

Tror ni att jag är liiiiiiiite inne i hockeyvärlden nu eller?
Timrå har börjat säsongen så grymt så att det finns inget annat alternativ än att slaviskt följa varenda match, trots att jag inte har tv-kanalen som krävs. Funderar på att införskaffa det dock, blir nog inom en snar framtid det med. Men iallafall, Timrå jävla IK, vilket lag - vilka gudar. Jag älskar att ha ett intresse som detta. LOOOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0