It's in your hands now.

Veckorna går så rackarns snabbt, snart är det verkligen jul!
Imorgon är det halloweentime och tina kommer in och partar med mig.
Känns tråkigt att varken hon, natalie eller Vorne finns några minuter bort numera.
Men de stunder man får tillsammans blir gladare än någonsin dock :)
Damgiano åker hem över lovet och jag blir ensam här hemma, jag har blivit alldeles för bortskämd med sällskap sen vi bestämde oss för att bli sambos.
Vilket gör det 1000 gånger jobbigare då jag väl får spendera dagarna med mig själv.
Men jag ska väl lyckas fylla dagarna med något kul ändå, värre är det med nätterna..
Jag väntar på att få ta bort stygnen, nästa torsdag har jag tid för att göra det men jag önskar att det var redan nu.
Det har gått över till fas nummer två: KLIA KLIA KLIA.. Måttligt kul.

Kommentarer
Postat av: Vorne

tjoo!

Jag hade glömt bort att du hade blogg. Så jag vart glad nu när jag sitter här och har tråkit att du fortfarande skriver :D Snart kommer jag hem och då bort vi några min bort från varann igen<3

2010-11-17 @ 20:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0