Broken.

Jag är nu sjukskriven för första gången i mitt liv.
Inte för något allvarligt eller långvarigt heller för den delen, men ändå.
Jag har legat hemma sjuk i över en vecka nu, igår gick jag till läkaren
och han trodde att jag hade fått influensa.. 3 gånger om.
Låter ju hyfsat tilltalande inte sant?
Jag ska vara hemma från jobbet den här veckan ut, sen ska jag FÖRHOPPNINGSVIS vara i hyfsat skick för att kunna återvända till arbetet. Idag fyller lilla Maria 20 år, så nu har vi båda två avklarat detta också.
Det känns fint att ha någon som tar hand om mig, någon som inte är min mamma nu när jag inte längre delar tak med henne. Jag känner mig lyckligt lottad då jag har någon som lagar mat, hämtar vatten, handlar sjuksaker och masserar mig så fort jag gnäller till. Annars hade nog gråtit mig själv till sömns många nätter, det ÄR faktiskt alltid synd om dom som är sjuk.!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Krya på dig! :) Kram

2010-10-06 @ 18:15:50
URL: http://sandrabodlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0