No more sounds.

Sunday, bloody sunday.
Ligger nergosad under täcket såhär vid tretiden, jag klev dock upp vid tio och har varit ut i den lilla, lilla snön som nu har lagt sig. Mannen åker skridskor för första gången denna säsong. Önskar att jag kunde blitt med men nu när min förkylning börjar försvinna tänker jag inte riskera ett dugg ska ni veta.
Det kanske blir några skär till veckan istället.
Jag är i ett stort behov av en ny vinterjacka och nu när snön överraskade mig inser jag att det inte går att vänta längre.. Problemet är liksom att jag inte har hittat en enda jacka som jag gillar än. Årets peakjackor gjorde mig brutalt besviken och jag måste börja tänka i andra banor. Någon som har något tips kanske?
Senare så ska jag ta mig iväg till någon minneslund och tända lite ljus, fick ingen tid över till det igår nämligen. Jag tycker att det är helt okej att hedra sina nära som inte finns här längre, vilken dag som helst.

Kommentarer
Postat av: matilda

sv; har jag någonsin ljugit?

2010-11-08 @ 22:20:58
URL: http://kalens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0