I can do whatever I want.

Hej och hå, friska tag!
Det var längesen jag kände mig så frisk som jag har gjort den senaste veckan, allt flyter på och det allra mesta i livet känns härligt.
Veckorna går så fort så att jag inte ens bävar inför jobbet längre, just för att jag vet att arbetsveckorna nästan går snabbare än helgerna. Nu är det redan Onsdag och imorgon rullar lönen in. En lön som kommer spenderas på julsaker i alla dess former.. Pynt, klappar och... MAT.
Jag har utnyttjat friskvårdspengarna och köpt klippkort på badet, igår var jag och nina där och plaskade. Sicken utmärkt träningsform, tror nog att jag drar dit imorgon igen.

Såg att Matilda hade lagt upp en lista på sin blogg, jag tycker att det är så kul att läsa sånt här så jag lägger upp en själv också. Ska göra mitt bästa för att komma ihåg att skriva varje dag nudå, haha.
Dag 01 – Fem saker du inte visste om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min första kyss
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Musik
Dag 10 – Något jag är stolt över
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Mina vänner
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min dag
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Om jag vann en miljon skulle jag..
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Film
Dag 30 – Om mig

Kommentarer
Postat av: matilda

Åh va kul att du också gör listan! vi får påminna varandra :D

2010-11-24 @ 22:41:09
URL: http://kalens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0