Dag nummer två - Min första kärlek.

Min första så kallade kärlek hittade jag på mitt fina dagis Astern då jag var nyss fyllda fyra år. Han hette Pontus och var min allra bästa vän. Vi gick på olika avdelningar men så fort vi fick chansen så möttes vi i lekrummet eller ute vid gungorna. Vi lekte inne i en samling av buskar som fick bli vårat hus de gånger vi lekte mamma, pappa och barn. Jag minns till och med att vi gifte oss titt som tätt.
Det hela fick ett tråkigt slut då jag under ett av våra våldsamma bråk bet honom i armen så att blodet sprutade.. Tro mig, jag har verkligen dåligt minne och minns inte så mycket alls från dagistiden, men allt det här minns jag och jag kommer förmodligen alltid att göra det.
Detta var ju några år sedan nu och vi har båda gått vidare i livet (haha).
Han har kommit så långt att han bor i USA och har gift sig, det känns långt bort för lilla mig ska ni veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0