Dag nummer sex - Min första kyss.

Mitt minne gör att jag inte riktigt kan berätta om min allra första kyss.
Så jag berättar om min första, allra riktiga kyss istället.

Det var en mörk kväll i november, jag skulle gissa på att jag var 13 år.
Jag och Nina hade gått till Odenslundskolan för att träffa några killar.
Just den killen som jag längtade efter att få träffa satt på en gunga och åt lakritsstänger så jag bestämde mig för att gå dit. Efter många om och men så frågade jag om jag fick smaka dessa (otroligt äckliga) lakritsstänger. Jag minns att gick med på det, men stoppade ena delen i munnen och bet fast. Så jag var tvungen att käka från andra änden. En tugga, två tuggor och sen tillslut, en kyss. Like Lady & Lufsen.
Hahaha, trots att jag inte har något till övers för denna kille så är det ett fint minne. Jag minns hur pirrig jag var i magen efteråt, hur Nina frågade "vad gjorde ni?" och hur jag bara log till svar.

Kommentarer
Postat av: nina

hahaha! ååh back in the days

2010-12-01 @ 13:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0