And guess what?

Solen har börjat kika fram för att värma oss stackars nerkylda satar,
inte en dag försent och tänk vad fort det helt plötsligt går.
Fick idag reda på att mitterminsrapporten blivit utskickad,
vilket alltså innebär att halva vårterminen redan har gått.
Känns som att jag har missat någon månad av den.

Nu känns det som att jag bara har positiva saker framför mig.
Imorgon (!!!) lyckades jag få tag i en tatueringstid, bara sådär.
Påsklovet infinner sig om exakt två veckor från idag.
I slutet av april ska jag och Damgiano på Magnus Betnér,
vilket jag har sett framemot sen i början av februari.
Vecka 17 sätts betygen, och skolan blir slapp.
Den 11e maj far jag, Tina och Natalie till Turkiet en vecka.
Den 27e maj infinner sig VÅRAN mösspåtagningsbal,
som vi fem tjejer verkligen har kämpat med - GÖTT!
Sen så behöver jag faktiskt inte berätta vad som händer
den 4e Juni. Det säger sig självt.

Jag är rätt nöjd med livet.

Kommentarer
Postat av: Therese

Men hörru? Vad och vart ska du tatuera dig? :)

2010-03-17 @ 20:48:52
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0