The truth is..

John Bauer är en underlig skola.
Imorgon är det meningen att vi ska vara på folkets hus för att lyssna på en föreläsning om förintelsen. Bara jag som inte förstår kopplingen mellan frisöryrket och förintelsen?
På fredag har vår psykologilektion flyttats till eftermiddagen istället för att vi ska ha temadag i sexualkunskap på förmiddagen, vilket alltså gör att vi går heldag istället för halvdag. Herregud, tror dom verkligen att ingen av oss har provat på att pippa än?

I övrigt så hade jag en rätt bra dag på salongen, Nina kom över och blekte håret lite och det var ju som alltid trevligt. Senare gick vi en runda på stan och se på fan vad mycket jag hittar nu för tiden, kan inte gå förbi en affär utan att handla tragiskt nog.

Imorgon åker jag upp till Laxsjö för att hälsa på Momma lite. Jag hoppas hon blir glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0