Take the hit, dig the grave.

Tjillevippennnnn!

Här sitter jag ensam i mitt hus i det alldeles för iskalla vardagsrummet.
Märkte precis att altandörren hade varit halvöppen sen i lördags så det kanske egentligen inte är så konstigt att kylan har trängt sig in. Jag är trött på att vara ensam, less på skiten och då har jag varit för mig själv sen igår. Pinsamt värre, och jag vill flytta till ett eget crib? Lycka till tjejen.
Imorgon drar jag iallafall till Sundsvall till min PAPIE! Trots att bossen blev lite halvsur då jag frågade om ledigt, jag har trots allt jobbat hela julen så jag tycker personligen att jag förtjänar det.
Jag har hunnit åka skridskor för första gången iår, damgiano fick ett ryck och tvingade iväg mig till odenvallen halv 12 i lördags natt. Men kul var det, trots att det var mörkt och kallt.
Blir till att ta med skridskorna till sundsvall nudå så att det blir någon rejäl åkning, med pappa i spetsen förhoppningsvis!

Nej förihelvete, känner mig alltför oseriös för att skriva mer.
Jag vill bara säga en sak till, det är att numera när man skriver datum, ser det ut som att man skriver ett fakturanr.. 100104. Herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0