Red is the colour of love.

Okej, jag vaknade nyss.
Fråga inte vad det är för fel på mig för det är fortfarande en osvarad fråga i mitt huvud. Jag som brukar skratta damgiano i ansiktet då han sover bort dagen, så gör jag samma sak? Vad är det som har hänt med mig..?

Idag ska jag fortsätta min jakt efter ett xbox 360, får lite små tips om vad jag ska kolla efter och minne och blablabla. Men allt jag kan tänka på är rött, JAG VILL HA ETT RÖTT XBOX! Jag såg att det fanns, men hittar det ingenstans, kanske slutsåld med tanke på att det var limited edition men va i helvete. Färgen spelar roll, det gör faktiskt det. Har man ett svart xbox ser det ut som att man är en jävla nörd, men ett rött däremot? Det är ju high class för fan!

Aja, wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0