Nobody thought we would last forever.

Raderade nyss en hel jävla novell jag hade skrivit här om ditten och datten.
Jag suger ju på att skriva numera, blir bara en dålig dagbok om vad jag har gjort hela tiden.

Vi gör såhär istället, en liten plus och minuslista på veckan som gått.

minus:

- snorig, halsont och nyserier har smugit sig på mig, Damgiano och mamma. Det ligger en virusdrabbad hund begraven i detta hus.

- kylan är tillbaka och precis som Damme säger så lyckas den pricka in helgerna perfekt!

- ingen träning på hela veckan, jag och Natalie har gått in i en dvala för fetton.

- skolan gör mig fortfarande illamående, speciellt då kommande vecka verkar gå ut på fönvågor.


plus:

- lön och studiebidrag insatta!

- hyfsade föreläsningar i tisdags och fredags.

- middag och bio med min babe i fredags .

- xboxet anlände i tisdags.

- rut med flera utförsäljning i fredags.

- lyckat möte med marité i torsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0