Face it, you're pushing me away.

Tur att man inte är någon storbloggare och måste be om ursäkt så fort man har dålig uppdatering, vilket jag har haft i flera veckor nu. Anledningen känner ni till, jag är fortfarande rätt så datorlös om man säger så, jag har dock fått låna en annan dator från skolan nu men knaset är att jag inte har en aning om vad jag har för lösenord till det trådlösa internet, så ska jag använda datorn blir jag tvungen att sitta nere i vardagsrummet med internetsladden i. Det är ganska jobbigt faktiskt.

Nåväl, första veckan på den sista terminen i skolan är över. Jag sliter som ett djur för att hinna med både skolan och jobbet, det är fulla veckor minst sagt. Jag minns inte sist jag hade en sovmorgon eller slutade tidigt faktiskt. Men jag kommer vara glad för det senare, då jag står utan jobb men ändå har fett med cash på kontot. För jag är duktig vill jag lova, vartenda öre går in på sparkontot... I stort sett iallafall.

Igår var det party ute i Dvärsätt hos Linn, och damn it vad folk det var.
Så fort jag kom innanför dörren kommer en kille fram till mig och frågar "går du på jb?"...
Ursäkta? Är det ens okej att ställa en sån fråga? Nej, för ingen vill relateras till den skolan, och när denna man ställde frågan tänkte jag att det måste vara något fel på mig då det TYDLIGEN syns på mig att jag går på bauer.. Men så var inte fallet, han gick också på skolan, som 100000 andra som var hos linn. Som sagt, jag bryr mig inte om att lägga okända folks ansikten på minnet, slöseri på hjärnutrymme skulle jag vilja kalla det. Men där fick jag minsann en knäpp på näsan.

Denna dag har tillägnats åt TVn, vi har haft det rätt trevligt vi två. Sådär mysigt som bara vissa kan ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0