Damn girl.

Det är såhär det går då man inte har någon dator, man förlorar sitt sociala liv totalt.
Sen i tisdags har jag varit här i Sundsvall och i Torsdags kom även damgiano hit.
Jag orkar inte berätta vad jag har gjort för det är ändå inget som är värt att nämna, förutom att jag var på pappas rinkbandymatch för första gången på evigheter i fredags, och att vi var och såg avatar igår. Den var sevärd minsann. Idag beger jag mig hemåt till Östersund igen, kanske det sista jag vill men vad kan man göra. Jag vet inte om jag någonsin har känt en sån avsky mot skolan, det här kommer att bli en skittermin utan dess like. Jag är tacksam för att det är min sista termin, annars hade jag nog hoppat av, nu skämtar jag inte ens.

Aja, jag får kämpa på och ta varje dag som den kommer. Går trots allt bara 2,5 dagar i skolan i veckan så det ska jag väl klara av?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0