And this, I do for you.

Jag är förundrad över att det ändå är så pass många besökare varje dag fastän jag inte skriver ett dugg. Jag tror nog att det beror på snöflingorna.

Hela långa helgen har jag varit hos Natalie, vi har haft en riktig myshelg utan några pojkvänner men istället med en massa filmer och en massa onyttigt. Vi har solat, och jag brände ryggen - perfekt! Vi har även hunnit med att shoppa lite och bleka Natalies hemska utväxt.
Nu är helgen över och en ny vecka börjar, tror att jag ska åka upp och göra mormor lite sällskap på tisdag då morfar har åkt upp på strålning i Umeå. Hon kan behöva lite uppmuntring och då skiter jag i om jag missar en halvdag i skolan faktiskt. Imorgon hoppas jag att mitt xbox kommer, jag har besatt följt resvägen på posten.se och nu borde det vara framme tycker jag faktiskt. Om inte så får det väl vara då.
Mer har jag faktiskt inte att skriva, lika bra det egentligen.

Kommentarer
Postat av: tove

haha snöflingorna <3

2010-01-25 @ 18:43:40
URL: http://tovediana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0