Well that's not me.

Veckorna går så snabbt numera så att jag inte ens hinner med.
Snart är det helg igen och jag är nöjd med veckan so far.
Skolan har gått super, med egen hårvård och kurs med tendenz-joico.
Jobbet stortrivs jag på konstigt nog, jag trodde aldrig jag skulle göra det
då de flesta är ungefär 20 år äldre än lilla mig. Men se på fan.
I helgen far jag till hammarstrandshålan, nästa helg åker jag till fina Sundsvall.
Har inte varit där sedan jullovet typ så det är verkligen på tiden, saknar
min fina familj hela tiden tro det eller ej.

Åh, inatt var det hockey och Sverige vann, så fort jag kände att segern var säkrad så somnade jag, vaknade sedan i panik då Damgiano stängde av tvn men inga nya mål hade gjorts så jag kunde gott somna om. Trodde jag skulle vara helt väck idag men har varit förvånansvärt pigg, dock så har jag legat nerbäddad sedan klockan 18 och försökt hålla ögonen öppna. Nu måste jag dock lämna tryggheten i sängen för att göra en snabbpackning. Det känns ungefär lika jobbigt som att föda barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0