Valentines day.

Idag är det alla hjärtans dag, vilket kanske inte är en så speciell dag egentligen.
Ändå försöker man iallafall att göra något mysigt, mina försök till det sträckte sig till att jag smög upp och ordnade lite frukost (pizza, kärleksmums och cola) som jag sedan väckte min kära med. Jag hade en fin liten present också, 2 biljetter till Magnus Betnér som kommer hit till vår lilla stad. Vi har tagit en långpromenad i finvädret, först till matmästarn för inhandling av lite ingredienser, till daffys för att äta lite sallad och vidare till blåan för att handla snus. Nu är vi mitt uppe i bakning, joo ni vi ska nämnligen göra semlor från grunden. Vilket jävla jäsande det är, hela eftermiddagen går ju åt banne mig.
Damme har nu ledsnat på att mysbaka och har istället satt sig framför tvn med xboxspelande, låt gå för en halvtimme säger jag. För sedan ska vi mysa framför film!

Ni hör ju, myscizsi, mysdag, mys-semlor.
Jag skulle också ledsna på mig om jag var Damgiano.

Kommentarer
Postat av: Therese

Men vad söt du är! Jag önskar att du var min flickvän. Haha.

2010-02-14 @ 21:45:14
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0