Let's laugh until we cry.

Som ni kanske ser är det bara 120 dagar tills studenten.
Det låter rätt så lite faktiskt, wiiho!
Jag har varit klen sedan i söndags och ser faktiskt inget slut än så länge,
det var längesen jag hade en sån här ordentlig förkylning faktiskt.
Vanligtvis när jag blir sjuk drar jag på mig något annat, inte förkylning
med feber. Men nu är jag här och försöker göra det bästa av situationen.
Jag tittar på filmer och spelar facebook-spel.
Ikväll fick jag dock en annan idé, att designa kepsar.
Damgiano tyckte den idén sög, men någon måste ju ta tag i problemet med
att det inte finns några cleana kepsar på marknaden.. Right?
Nae, jag är inte född till designer, varesig det gäller tekoppar eller kepsar.
Men är man uttråkad är det ett roligt tidsfördriv minsann!

Paradisefinal ikväll ju, jag tackar gudarna för att inte Erika vann.
Jag har något emot henne, något gör henne till ett offer.
Kanske är det hennes överlägsna blick, jaa jag tror nog det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0