You better come and get me.

Igår öppnade sig himlen över lilla Östersund.
Jag har aldrig kört bil då det har varit så mycket vatten på gatorna,
det bubblade och sprutade upp ur alla brunnar och höll man inte en hastighet på under 20 km/h så stänkte man vatten flera meter. Klart att jag inte körde så sakta, ingen vettig människa skulle gå ut i detta hällregn ändå. Men man kunde ju alltid låtsas att det stod en intet ont anande människa där på trottoaren. Jag njöt, mer än vad jag vill erkänna. Hur fint hade det inte varit att ha precis rätt människor uppradade vid vägkanten, för att köra förbi och se vattnet göra dom blötare än någonsin.
Man måste ju få utlopp för sina känslor på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0