Stay young.

Det verkar som att det är dags att välkomna hösten.
Herre min jävla gud vad det har regnat idag, det regnade när jag gick på jobbet, när jag gick ner på stan och sen även när jag gick hem. Tur nog så har jag haft ett paraply med mig, funkade dock inte så super då det även blåste orkan.
Ett fett plus med det är att man nu får börja inhandla höstgarderoben, även fast jag egentligen borde avstå från att handla överhuvudtaget. På något konstigt sätt har jag bränt 23 lax på en månad och har en massa kläder med lappen kvar i garderoben, jag skäms verkligen. Förstår inte riktigt hur det har gått till.
Jag hoppas verkligen inte att mina föräldrar läser det här, haha.
SKÄMMES PÅ MIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0