Satisfied.

Idag mår jag faktiskt helt okej, lite huvudvärk men febern är nog borta.
Om jag orkar så ska jag ta tag i bloggdesignen idag, känns lite konstigt
att ha snöflingor och nedräkning till studenten kvar. Problemet är dock
att jag inte har ps längre, men kanske går att fixa.

Tänkte faktiskt passa på att tipsa om kanske världens bästa nagellack,
china glaze matte magic flat finish top coat.
Köpte det förra veckan efter att jag hade beklagat mig till nina över
att jag inte hittade några matta nagellack. Snacka om lösningen på problemet!
Det här nagellacket stryker man alltså bara på ovanpå sitt vanliga nagellack,
och vips så har man snygga matta naglar. Hur bra kan det bli?
99 kronor betalade jag för det, finns överallt. Ut och kööp!


Kommentarer
Postat av: terezu

Jag har varit inne här typ varje dag i fem månader för att se ifall du har tagit bort snöflingorna. Äntligen.



Tack.

2010-08-03 @ 20:21:26
URL: http://terezu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0