Learn to sing along.

Den första tiden jag bodde själv så var jag ordentlig.
Riktigt jävla ordentlig faktiskt..
Jag diskade så fort jag hade använt något, jag hängde upp alla kläder,
jag drog för gardinerna på kvällen och drog upp dom igen på morgonen,
jag plockade upp allt som låg på golvet och torkade upp efter mig.
Jag åt till och med mat inne i köket vid köksbordet..!

Det där har förfallit, totalt nu efter yran.
Numera ligger det kapsyler och tomma flaskor på mitt golv.
I andra hörnet kan man finna en meter stor hög av kläder.
Diska har jag inte gjort på flera dagar och det är matrester
överallt. Gardinerna är fördragna hela tiden vilket gör allt
ännu mera sunkigt. Kalla mig för ungkarl.
Jag bor nämligen i en så kallad ungkarlslya.

Kan inte någon komma och ta mig i nackskinnet?
Vråla samtidigt "DITT JÄVLA ÄCKEL, DU BOR I SNUSK"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0