Jag önskar att jag var en sån som inte tänker alls.

Jag har bestämt mig.
Efter så många tårar och gråtattacker så har jag tagit ett beslut.
Jag tänker kämpa, vi tänker kämpa.
Trots att vi nu får börja om på noll, jag vill aldrig behöva ångra mig
och känna att jag lät min största kärlek i livet gå.
Smärtan genomborrar mig på ett sätt som jag aldrig har varit med om förut,
ibland så glömmer jag att andas. Han ångrar sig, det är det viktiga.
Det är hans axel jag har gråtit emot dessa dagar.
Det är min axel han har gråtit emot.
Den människa som har gett mig all lycka,
är nu också den som har sårat mig värre än vad jag kunde tänka mig. 

Ni som kommer prata, ni som kommer anse att jag är svag.
Att jag är svag som inte har kraft nog att avsluta.
Kom tillbaka då ni har varit med om samma sak som jag,
kom tillbaka då ni vet vad ni pratar om,
kom tillbaka då ni vet att ni har träffat erat livs kärlek.
Jag kan berätta för er, styrka är precis tvärtom.
Att kunna förlåta är styrka, att vilja kämpa är styrka.
Fan ta er som vågar säga något annat.

Kommentarer
Postat av: terezu

Du är stark, hjärtat.



Allt blir bra. <3

2010-08-16 @ 21:34:12
URL: http://terezu.se
Postat av: S

Din snubbe har varit otrogen fler gånger!

2010-08-16 @ 23:22:16
Postat av: Anonym

Om hela sannigen kommer fram har de hänt förut

2010-08-16 @ 23:24:48
Postat av: maria

Du fixar det här! Det kommer bli bra <3

2010-08-17 @ 10:22:10
URL: http://spontaneousm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du fixar det här! Det kommer bli bra <3

2010-08-17 @ 10:22:27
Postat av: Anonym

Om man är stark inser man sanningen och klarar av att lämna sitt livs kärlek som bedragit flre än en gång.

2010-08-17 @ 14:49:46
Postat av: Emelie

Jag vet att du kan klara det här, du är starkare än så otroligt många andra jag känner <3 Jag älskar och saknar dig.

2010-08-18 @ 15:44:01
URL: http://theycallmeem.blogg.se/
Postat av: matilda

Du har helt rätt i det du skriver Cizsi, du är så sjukt stark som har orken att förlåta. Skit i alla dom som snackar, dom vet inte bättre än vad du gör. Jag älskar dig och jag är ledsen att jag var så långt borta. Du är finast.

2010-08-19 @ 16:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0