I wrote this song to you.

Är så trött.
Måste packa ner lite kläder tills helgen,
vet ni vad jag hade med mig sist jag var i Hammarn och fiskade?
Snarare vad jag inte hade med mig kanske jag ska nämna.

- jag åkte i en klänning, vilket resulterade i att jag inte hade några
som helst byxor med mig, inga alls faktiskt.
- de enda skorna jag behagade mig att ta med var gladiatorsandaler.

Tro på fan att jag känner mig som en liten
betongunge när jag kommer klädd sådär
då jag ska ut och fiska i vildmarken?

Slutade med att jag fick låna diverse ting,
bland annat ett par stövlar i storlek 40.
Det var annorlunda jämfört med mina 36or.

"såhär stora fötter har jag aldrig haft förut!"
"jag tror faktiskt inte att dina fötter växer pga skorna..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0