I know the way you are thinking.

Olika tankar från alla håll besöker mig idag.
Glada tankar, förväntansfulla tankar och oroliga tankar.
Ibland har man bara såna dagar, ain't that right?

Jag längtar efter lördagens festligheter och är glad
över att det kommer folk och vill fira med oss.
Man fyller trots allt bara 20 år, en gång i livet.

Jag kan lugnt säga att min största bedrift
på mina 20 första levnadsår är.....
Att ge upp snusen, underbara nikotin.
Imorgon har jag hållt uppe i en månad,
det är fan inte illa det, sjukt stolt är jag.

Nu ska jag ge mitt bästa till att sova,
behöver fan en god natts sömn så här innan helgen.

 

chocking att jag får rosa blommor på studenten, inte så värst va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0