How do you let it go?

Jag har kommit in i en nagellacksfas.
Varannan dag så tar jag bort det gamla lacket och målar på ett nytt.
Kanske ska se det som ett bevis på att jag inte har något bättre för mig?
Fina naglar får jag iallafall, tack för det! 

Imorgon så åker jag iväg till Hammarstrand för att mysa lite,
tror dessvärre att jag gick med på att fiska också, damn it.
Jag är faktiskt en jävel på att fiska, så länge någon annan kastar ut,
och sedan tar upp fisken. I övrigt är jag kung ska ni veta.

Btw! Den fjortonde augusti drar vi ett party i dvärsätt,
det kommer att bli killing med skattjakt (?), lekar och mycket mer.
Gratis bar hela kvällen (iallafall ett glas vin) och MAT!
Alla är supervälkomna!


Kommentarer
Postat av: terezu

Hahaha, jag garvade högt åt "Gratis bar hela kvällen! (iallafall ett glas vin)"



Hahaha. Ett glas kanske räcker hela kvällen?? Heheee

2010-08-05 @ 22:05:21
URL: http://terezu.se
Postat av: cizsi

det beror ju helt på vem man serverar det åt? ;)

2010-08-05 @ 22:07:45
URL: http://coestman.blogg.se/
Postat av: maria

HA HA HA, Jag älskar gratis bar! jag garvade högt åt thereses kommentar. Men kom till dvärsätt nästa helg, skattjakten är inte värd att missa!

2010-08-06 @ 11:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0