Hold on to the feeling.

Jag har haft en så underbar vecka
så att jag inte ens bryr mig om att jag är sjuk.
En hel vecka med Damgiano, spenderad i både
Östersund, Hammarstrand och Sundsvall.

Yran är över för iår och jag måste nog säga
att det här året blev ett av de bästa åren,
härligt folk och inget bråk.Mycket att göra trots att det inte var några
speciella band som jag ville se.

Min man lämnade mig idag för att åka hem och jobba,
jag saknar honom redan, även fast han är en pain ibland.
Lägenheten är liksom inte riktigt lika trivsam utan den filuren.
Men om några veckor, får jag ha honom hela veckorna.

Kanske dags att försöka sova, trots att det inte blir något jobb imorgon heller.
Febrig och misstänkt halsfluss är inget jag ska jobba med.




coolaste tjejen på byn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0