Feel it.

Den här veckan har jag varit på bio två gånger, enligt mig så är det faktiskt rätt mycket med tanke på att jag brukar besöka biosalongen ungefär en gång i halvåret i vanliga fall. De filmerna som fick äran var The grown ups och Inception. Den sistnämnda var lika bra som jag hade väntat mig, jag hatälskar filmer som får mig att ligga sömnlös på nätterna för att man inte förstår. The grown ups var också underbar, som jag skrattade.

I helgen har jag varit med min fina mamma, tänka sig hur mycket jag tycker om henne nu när jag slipper bo med henne..
Jag har fyndat på vero moda som helt plötsligt har världens utförsäljning med 70 % på allt i butiken. Jag har även fått med mig en ny fin skinnjacka hem, nina fick äran att köpa min gamla.

Kommentarer
Postat av: maria

rea på stan alltså, gött! Då kan även jag ge mig ut.

2010-08-29 @ 18:06:23
URL: http://spontaneousm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0