Big blue eyes.

Ny vecka, nya möjligheter.
Jaa, visst kan man säga så.
Jag är inte helt okej, min hals har börjat jävlas med mig, once again och imorse var det endast min envishet som tog mig till jobbet då hela världen snurrade så fort jag klev upp ur sängen. Lite alvedon löser alla mina problem. Jag har införskaffat mig en febertermometer, en sån som mäter temperaturen i pannan eller i örat. Händigt tänkte jag, då jag inte har speciellt stor lust att stoppa en termometer in i munnen eller analen. Problemet är att denna "händiga" termometer visar annorlunda överallt. I ena örat så hade jag 36,7, i andra örat så var jag 37,5 grader varm. I pannan så visade den inte mer än 36,5 och enligt min näsa så var jag nerkyld på 33,4 grader. Varför prövade jag näsan undrar ni kanske? Det undrar jag med.
Huur som helst, sämsta inköpet ever. Men den är ganska rolig då den pratar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0