You make me smile please stay for a while.

Sista dagen på veckan, 5 dagar kvar till lovet!
Dock så tror jag att det blir mest jobb hela lovet men vi får se,
kanske jag bestämmer mig för att ta ett par dagar ledigt iallafall.

Inatt gick det bra med sömnen, inga hustomtar kom och störde mig
och jag tog faktiskt fram min drömfångare och la bredvid sängen.
(tack sandra för att du påminde mig!)
Jag vaknar upp till ett tomt hus dock, det gör att jag inte orkar äta frukost.
Hur kul är det att äta frukost i sin ensamhet på en skala? Inte kul alls.
Istället gick jag ut för en joggingtur/promenad, men vädret gjorde mig otaggad
så jag var inte ute mer än 30 minuter. Nu är det dags för lite true blood innan
jag orkar bestämma vad jag ska ägna dagen åt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0